Stránky

6. ledna 2017

6.1.2017, Spotřebováno za prosinec

SPOTŘEBOVANÉ PRODUKTY ZA PROSINEC

Krásný páteční den všem,

je čas na článek s produkty které jsem spotřebovala za uplynulý měsíc. 
Není toho moc, ale něco přeci.


Tělová kosmetika



Balea sprchový gel olejové perly

Další spotřebované balení ,,, 



Balea sprchový gel s vůní vanilky a růže

Klasika od Balea s pěknou jemnou vůní :) Tyhle sprcháče za pár korun mám prostě ráda.


Vlasová kosmetika



Zimní šampon Balea

Opravdu mě překvapil vlasy jsou po něm lesklé, vyživené, jemné :) i přes mrazivé počasí, 
které vlasy vysušuje.




Yves Rocher regenerační kondicionér na poškozené vlasy 150 ml

Skvělý kondicionér, který jsem spotřebovala ještě když jsem měla opravdu dlouhé a vysušené vlasy a poprvé v životě dřív než šampon :D.



Pleťová kosmetika


Astrid micelární voda pro normální až smíšenou pleť

Nepálila v očích, hezky doodlíčila, nelepila - určitě si ji zase koupím.





Odličovací ubrousky Inecto pure coconut

Kdysi jsem je kupovala v Albertu a zapomněla jsem na ně. Našla jsem je při úklidu a zbývaly už asi jen tři ubrousky. Už byly docela vyschlé, ale jinak byly fajn.



Dekorativní kosmetika






Dvoupatrová paletka očních stínů

Měla jsem ji několik let a nepoužívala ji, protože pigmentace byla hrozná. Stíny prášily a myslím, že mi i na očích tyto stíny vadily. Celá se začala rozpadat i když jen ležela na místě tak už letěla do koše.




A co vy? Spotřebováváte nebo jen věci syslíte? :D



Hezký den vaše Lavendergirl90

Žádné komentáře:

Okomentovat