Stránky

26. února 2017

26.2.2017, Missha - recenze, spolupráce

RECENZE MISSHA SUPER AQUA CELL RENEW SNAIL


Ahoj všem,

po delší době jsem tu s recenzí na produkty, které jsem dostala v rámci spolupráce s českým zastoupením korejské kosmetiky Missha. Recenzi jsem měla v plánu udělat už na konci ledna, ale bohužel jsem dvakrát za sebou onemocněla a tak jsem neměla na blog ani pomyšlení, ale už jsem zase v plné síle jen trochu unavená a tak snad konečně budou články častěji a pravidelněji. Dost už, ale okecávání a jdeme na samotné zhodnocení testovaných produktů. 
Produkty jsem již celé spotřebovala a tak si myslím, že bude recenze objektivnější.

Než se vrhnu  na samotné produkty pojďme si říct něco o samotné značce pro ty co o ni třeba ještě nikdy neslyšeli a nebo pro ty co z asijských kosmetických produktů mají obavy a neví co si o nich myslet. Historie značky se začala psát v roce 2000. V tomto roce byl založen první eshop a dále v roce 2002 byla otevřena v Jižní Koreji prodejna. V roce 2012 má tato společnost po celém světě 330 prodejen. Missha je mezinárodně uznávaná, používá nejmodernější technologie a do své kosmetiky využívá přírodní složky, které jsou testované na různé alergie. Kosmetika této značky je tedy hypoalergenní. Missha vyrábí pečující, ale i krásnou dekorativní kosmetiku.


Teď už k samotným produktům, které jsem měla možnost otestovat...

Tato řada je vhodná pro ženy 25 - 40 let, které mají například jizvy po akné, tmavé či světlé skvrny, nedostatek elasticity pleti. Díky extraktů ze šnečího slizu, rostlinného extraktu se buňky pleti lépe regenerují a pokožka je tak zářivější a vyživená.




V balíčku jsem našla vzorečky krému a BB krému, vysoce hydratačního toneru a esence 2x.
BB krém si nechávám na teplejší počasí, momentálně v období zimy používám spíš makeupy.






Vysoce hydratační toner, booster

Měla jsem jen vzorečkové balení a tak mi nevystačilo k dvěma esencím, které jsem měla a samozřejmě zase naopak mi nevystačily na celou dobu používání dva vzorečky krémů, ale i tak si myslím, že jsem tento produkt otestovala dostatečně. Používá se po vyčištění obličeje právě před použitím esence, stačí ho trošku jemně vetřít do pokožky. Nechala jsem ho vždy minutku vstřebat. 
Měl by zpevňovat pokožku, bělit a navrátit pokožce ztracenou hydrataci, Textura produktu je celkem gelová až vodová, ale nelepí, příjemně voní a na pleti je velmi příjemná. Obsahuje 30% šnečího slizu, 2% extraktu z baobabu, hlubinou mořskou vodu. Samostatně neumím produkt posoudit, ale určitě je dobré ho před použitím esence a krému používat. Zkoušela jsem používat jen esenci a krém a pleť sice byla také hladká a vyživená, ale s tonerem se mi to zdá ještě lepší. Toner je k zakoupení na eshopu zde 130 ml za 923 Kč.






Vysoce hydratační esence 

Obsahuje to samé jako toner, jen obsah šnečího slizu je vyšší a to o 10 %. Obsahuje tedy 40 % šnečího slizu.  Neobsahuje barviva, parabeny ani minerální oleje. Měl by vyplňovat vrásky a bělit.
Vrásky zatím ještě nemám, protože mám mastnou pleť, ale řekla bych, že opravdu pomáhá vybělit tmavé skvrnky po akné, bohužel mě nenapadlo vyfotit pleť před a poté. Nanáší se po aplikaci toneru a před nanesením krému, opět nádherně jemně voní a konzistenci má gelovo - krémovou avšak opět nelepí jako to znám u jiných produktů s touto konzistencí. Dá se používat i samostatně nebo s tonerem a krémem, ale mé mastné pleti by asi stačil i samostatně. Zkoušela jsem používat samostatně a myslela jsem si, že mi horší akné, strašně jsem se vysypala vlastně i při používání všeho dohromady, ale naopak akné tato řada léčí. Sice se pleť ze začátku zhorší, ale člověk se nesmí zaleknout a používat dál a následně vidí velké zlepšení. Koupit ho můžete zde 130 ml za 923 .





Hydratační krém se šnečím sérem

Tento produkt obsahuje největší podíl šnečího slizu a to 70 %, opět obsahuje složky jako předchozí dva produkty a neobsahuje parabeny, barviva ani minerální oleje. Textura krému je gelová a ani krém nelepí a hezky voní. Dva vzorečky krému mi na dlouho nevystačily a používala jsem je s tonerem a esencí, byla to asi ta nejdokonalejší kombinace zvlášť při zimě, která tento rok panovala. Sice se hydratační krémy v mrazech nedoporučují, ale jelikož jsou tyto produkty hlavně na bázi šnečího slizu a ne vody absolutně mi v mrazech nedělal na pleti žádnou neplechu. Plné balení krému zakoupíte zde 47 ml za 1085 Kč.



Tuto řadu mohu doporučit a určitě se ji nemusíte bát pokud máte mastnou pleť s akné, protože hydrataci potřebuje každá pokožka a tyto produkty jako bonus hojí akné. Skvělá bude tato řad i pro suchou pokožku, protože ji určitě dodá ztracenou hydrataci. Vlastně bych ji asi doporučila na všechny typy pleti. Rozhodně není potřeba se této asijské kosmetiky bát, protože jsem se opravdu přesvědčila, že je kvalitní a pokožce dává opravdu jen to nejlepší.



Znáte tuto značku? Pokud ano, jaké máte zkušenosti vy?



Krásnou neděli vaše Lavendergirl90













Žádné komentáře:

Okomentovat