Stránky

27. února 2017

27.2.2017, Annabelle Minerals - recenze, spolupráce

RECENZE ANNABELLE MINERALS


Krásný den všem,

dnes jsem tu s recenzí na produkty, které jsem dostala v rámci spolupráce s touto značkou.
Produkty mi přišly pár dní před Vánoci a tak jsem měla celkem dlouhou dobu na to abych je otestovala. Recenzi jsem plánovala na leden, ale bohužel jsem dvakrát onemocněla a také nebylo dobré světlo na focení, tak krásných barviček jaké mají oční stíny této dekorativní kosmetiky.

V prvé řadě si pojďme říct něco o této značce. Značka vznikla v Polsku s cílem čerpat 
z přírody jen to nejlepší. Kosmetika není testována na zvířatech! 
Je složena jen ze čtyř složek a to:  
- slída - rozjasňuje pleť, zmenšuje viditelnost drobných vrásek a dává unavené pleti lesk
- oxid titaničitý - zajišťuje minerálnímu makeupu lepší krytí nedokonalostí než většina dostupných produktů v drogériích, a to s přirozeným efektem. Titanová běloba je zároveň přirozený UV filtr.
- oxid železa - odpovídá za správný odstín minerálního produktu.
- oxid zinečnatý - pleti poskytuje matný finiš, má antibakteriální a antiseptický účinek. Podporuje léčbu akné a zklidňuje pleť.
Kosmetika je 100% přírodní a má přirozenou ochranu proti UVA a UVB záření. Neobsahuje tedy látky jako jsou silikony, parabeny, minerální oleje a talek. V roce 2016 byla tato kosmetika ohodnocena cenou Glammies jako nejlepší make - up v populární cenové kategorii.




V balíčku mi došlo krásné vánoční přání, jedno plné balení matujícího makeupu, dva vzorečky matujících makeupů, tři vzorečky očních stínů, štětec a houbička, vzorečky tvářenek a katalog. Spousta krásných produktů... 
S AB jsem se domluvila na matujícím makeupu, protože mám velmi mastnou pleť a byl mi i velmi dobře určen odstín díky tomu, že jsem prozradila jaké makeupy a v jakém odstínu používám.








Minerální make - up

Plné balení makeupu mám v odstínu golden fairest, toto balení má 4 g, což je dost i když se to asi nezdá a vydrží mi opravdu na dlouho. Balení je moc hezky vymyšlené odšroubujete víčko a pod víčkem je otočný mechanismus, kterým když se otočí otevřou se malé otvory kterými si do víčka odsypete potřebné množství produktu a potom už jen zapracujete krouživými pohyby do štětce nebo nanesete na navlhčenou houbičku. Zkoušela jsem jen aplikaci štětcem, protože mi víc u sypkých produktů vyhovuje. Krytí makeupu při jedné vrstvě je celkem nižšší, ale dá se libovolně navrstvit
a potom krásně zakryje i menší nedokonalosti. Makeup doporučuji nanášet krouživými pohyby od středu obličeje ven. Tento typ makeupu má nejvyšší obsah oxidu zinečnatého, který odpovídá za dlouhodobý mat pleti a hojí pupínky, což můžu potvrdit. Na pleti makeup absolutně necítím, pleť je jemná, prozářená a zdravě zmatněná. Makeup poskytuje ochranu před slunečním zářením (15 SPF), což je fajn obzvlášť v létě kdy nemusím řešit jaký krém s ochranným faktorem použiji pod makeup abych neměla pleť lesklou, mastnou a neucpávaly se mi póry. Důležitý faktor, který nesmím opomenout je, že mi makeup na pleti neoxiduje jako mi to občas udělá krémový, tekutý makeup.









Další dva makeupy jsem dostala ve vzorečkách a budu si je v průběhu roku různě míchat a myslím, že mi tak bude sedět makeup z plného balení po celý rok.







Minerální oční stíny

V balíčku jsem dostala také tři nádherné oční stíny v hnědé, modré, růžové barvě. Hnědý odstín má název nougat, modrý cornflower a růžový candy. Stíny jsou opět ve vzorečkovém 1 g balení, ale určitě mi vystačí opět na dlouho. Jsou velmi dobře pigmentované ač jsou v sypké konzistenci neopadávají, neosypávají se a nedrolí se z víčka. Velmi dlouho na víčku vydrží i bez báze, ale je doporučováno pod ně nanést makeup nebo bázi. Mají krásný saténový finiš. Dají se aplikovat na sucho i na mokro a dají se vrstvit, stejně jako makeup. Aplikace je snadná, vždy si odsypu trošku do víčka, zapracuji do štětce, lehce štětec oklepu o hřbet ruky a nanáším na víčko. Výběr odstínů je velký a tak s těmito stíny vykouzlíte líčení na den i večer. 










Minerální tvářenky 

V balíčku byly také pytlíčky odsypaných tvářenek všech šesti odstínů, které AB má.
Hned musím říct, že na první vyzkoušení jsem z tvářenek unesená. Jsou vysoce pigmentované, neotírají se, neflekatí a drží celý den. S tvářenkami se musí pracovat opatrně, protože jsou opravdu pigmentované a tak stačí opravdu jednou lehce nanést na štětec a ještě štětec oklepat. Nejlepší štětec na nanášení tvářenky je zkosený a co nejvíc hustý.
Mým favoritem je odstín rose, coral, romantic, ale myslím že uplatním všechny odstíny. 
Zanechávají saténový a svěží vzhled, mají přirozenou ochranu před UVA a UVB zářením.







Štětec kabuki je dokonalý na nanášení makeupu. Je jemný, velmi hustý, má krásnou dřevěnou rukojeť a hezky padne do ruky. Nepelichá a je radost s ním pracovat.

Houbička je fajn na zapracování korektoru pod očima nebo zakrytí pupínků.

Ceny produktů naleznete na eshopu.


S Annabelle Minerals jsem opravdu spokojená a i když je to má první zkušenost s minerální sypkou kosmetikou vůbec jsem nadšená a určitě nezůstanu jen u těchto produktů. Pro mou mastnou pleť s akné je to ideální varianta, protože nejen, že udělá mou pleť hezčí tím, že zakryje nedokonalosti a pleť přirozeně zmatní, ale pokožku obličeje i hojí a nedělá na ni další neplechu.



V budoucnu mám v plánu udělat nějaké líčení na blog s touto kosmetikou aby bylo lépe znát jak vypadají produkty přímo na obličeji.



Znáte tuto kosmetiku. Jakou s ní máte zkušenosti ?



Hezké pondělí přeje vaše Lavendergirl90




Žádné komentáře:

Okomentovat