Stránky

24. ledna 2019

24.01.2019 Update

PROČ NEVYCHÁZEJÍ ČLÁNKY A CO JE U MĚ NOVÉHO 

Hezký večer všem,

už je to skoro rok a půl co nevyšel článek, sice jsem psala, že na blog tvořit budu, ale bohužel stále nevychází čas. Nápady na články by byly a jsou, ale toho času je pomálu.

A proč není čas? Není protože se toho hodně děje a tolik se toho událo. V mém životě proběhly změny a některé určitě stojí za zmínku, protože to jsou celkem velké změny. Tak například třeba to, že už nejsem slečna, ale vdaná paní. Máme s manželem svůj byt, který postupně předěláváme. Zkrátka pořád se něco děje a tak dny plynou a plynou a na blog nezbývá čas, tím nechci říct, že blog končí, to určitě ne, ale rozhodla jsem se, že  si konečně založím youtube kanál pod stejným názvem jako je blog a budu spíš natáčet videa, to pro mě bude snaží než vše vždy nafotit, upravit a pak popsat. Na blog budu přidávat jen takové články o kterých si budu myslet, že by bylo zbytečné o konkrétní věci natáčet video.

První video bude spotřebováno, které bylo na blogu ve formě článků velmi často, protože mě toto téma baví. Video vyjde buďto koncem ledna nebo začátkem února.

Videa asi zatím nebudou vycházet nějak pravidelně, bude záležet na tom kolik budu mít času, nápadů .. Viděla bych to zatím na 4 videa měsíčně, to bych snad zvládnout mohla :)

A teď pár otázek na vás ...


Jak se na videa těšíte? 
Koukáte raději na videa nebo čtete články na blogu?



Vaše Lavendergirl90

Žádné komentáře:

Okomentovat