Stránky

15. října 2017

15.10.2017 Neaktivita na blogu

Proč od sprna nevyšel článek?

Krásný slunečný den přeji všem,

dnes mám chvilku času a tak jsem si řekla že napíšu menší info proč se na mém blogu dlouho nic neobjevilo. Důvodů je hned několik, jeden z nich je práce, další stěhování se k příteli a tak mi teď moc času na blogování a PC vůbec nezbývá a vlastně si od virtuálního světa a PC dávám dovolenou a docela mi to svědčí, dříve jsem byla u PC schopná sedět několik hodin denně a jak tomu tak nebylo, tak jsem byla nervózní o co třeba přijdu a tak, ale to se teď změnilo a k PC a internetu se spíš musím dokopat :D. Neznamená to, že s blogem končím jen teď nebudou články v nějakém častém intervalu a pravidelně, což stejně nebyly nikdy, psala jsem jen, když bylo o čem a měla jsem na to náladu a tak to bude i nadále. Mám v plánu si pořídit notebook a možná se tak k tomu psaní i líp dostanu a udělám si na něj čas, protože notebook si můžu vzít s sebou kamkoli. 



Zatím se mějte hezky Vaše Lavendergirl90


Žádné komentáře:

Okomentovat