Stránky

28. února 2017

28.2.2017, Nákupy, HAUL - leden, únor

NÁKUPY / HAUL ZA MĚSÍC LEDEN A ÚNOR


Krásný den všem,

uplynuli dva měsíce od posledních nákupů, které se na blogu objevily a tak tu jsem dnes s celkem velkou náloží úlovků. Pojďme se hned podívat na to, co jsem si koupila.


Yves Rocher




Zářivá maska s marockým kaolínem na obličej a vlasy 

Tento produkt jsem chtěla již dlouho vyzkoušet a jelikož je celkem drahý počkala jsem si na slevovou kartičku a hned jsem do masky šla. Maska se dá použít jak na obličej, tak na vlasy. Na vlasy jsem ji zatím nezkoušela, ale na pleť ano a je to naprostý zázrak. Pleť je po ni krásně jemná a vyhlazená. Maska navíc krásně voní. Obsahuje: bio arganový olej, růžovou vodu, výtažek z kukuřice. 
Cena: 100 ml - 450 Kč se slevou mě vyšla na 225 Kč




Jemný mycí gel s výtažkem z vilínu

Tento gel mě zaujal právě kvůli tomu, že se do něj dají kupovat náhradní náplně a tak člověk trochu podpoří ekologii... Je určen na citlivou pokožku a já mám po zimě některá místa na těle dost vysušená a tento sprcháč je nevysuší ještě víc ba naopak bych řekla, že je hezky zklidní a hydratuje. 
Cena: 300 ml  - 125 Kč, ale já ho chytla ve slevě za 62,50 Kč




Náplň do sprchového gelu

Na výrobu této náplně se spotřebuje o 77 % méně plastu než na originální lahvičku a to už je opravdu dost a tak ráda takovéto produkty koupím a podpořím.
Cena: 250 ml - 99 Kč, ale opět jsem měla slevu a tak mě vyšla náplň na 59,40 Kč






Šumivé tablety do koupele

Tyto tablety mám celkem ráda i když si koupele často nedělám, ale když už tak mám ráda do vany právě je. Pokožku nevysušují a krásně ji provoní. Tentokrát jsem si vybrala citron a bazalku, kokos.
Cena: 15g - 1 ks - 29 Kč




Denní krém pro normální a smíšenou pleť 7.9

Tento krém je určen pro první vrásky a už jsem ho myslím kdysi měla . Obsahuje 7 aktivních rostlin a 9 patentů proti stárnutí a jelikož už mi bude za pár měsíců 27 let už to nějakou tu prevenci proti vráskám chce i když mám mastnou pleť a ta stárne pomaleji. 
Cena: 50 ml - 670 Kč, ale měla jsem kartičku se slevou a stál mě 402 Kč





Roll - on proti kruhům a váčkům pod očima 7.9

Chtěla jsem vyzkoušet nějaký lepší oční  krém a naskytla se příležitost si ho zdarma vzít k pleťovému krému, který jsem si koupila. Už jsem ho párkrát vyzkoušela a musím říct, že se dobře díky kuličkám aplikuje a samotný gelový krém je moc příjemný. Cena: 15 ml - 550 Kč


K nákupům jsem dostala i dárečky jako třeba náramek, úložné boxy, které se špatně fotily a tak fotku nemám a čistící gel Hydra Vegetal, který jsem zapomněla vyfotit, který byl v hodnotě 239 Kč za 125 ml, kokosové tělové mléko 200 ml v hodnotě 99 Kč.






Rossmann



Garnier Color Naturals Créme barvy na vlasy

V lednu měli v Rossmannu akci, že při koupi dvou barev zaplatíte 100 Kč a tak jsem si dvě do červena vzala. Jedna je odstín 460 rubínově červena a druhá je odstín 660 granátově červená.




A-Z Depot multivitamin + mineral 100 tablet

Již tradičně jsem si koupila vitaminy, které mi opět docházely. Cena: 99,90 Kč




Dermacol Matt Control 18 h 30 ml

Jelikož mi došel makeup rozhodovala jsem se jaký si koupím a stále si nemohla vybrat. V únoru jsem šla do drogerie a chytla slevu 30%  na kosmetiku Dermacol. Vybrala jsem si tento, protože jsem ho ještě nezkoušela, je matující, ale předem musím říct, že na mě opravdu moc hodin matný nevydrží a bohužel jsem si vzala odstín 1, který je na mě celkem světlý. Víc k němu zatím moc říct nemohu, protože ho používám chvilku. Cena: 174 Kč






Rimmel The only 1 rtěnka v odstínu 300 Listen Up!

Tuto rtěnku jsem objevila ve výprodejovém košíčku a tak jsem ji tam nemohla nechat. 
Barva je krásná červená, ale foťák ji nedokázal zachytit. Cena: 39,90 Kč




Zubní pasta Zendium pro citlivé zuby 75 ml

Jelikož mám celkem citlivé zuby hodila jsem tuto pastu do košíku, protože byla v akci a proč nevyzkoušet zase něco nového. Vyzkoušenou ji ještě nemám, protože mám ještě nějaké pasty otevřené, ale věřím, že bude fajn, protože pasty Zendium mám celkem ráda. Cena: 64,90 Kč




Semix Protinová kaše banánová

Mám ráda všelijaké kaše k snídani a tak mě zaujala tato proteinová s banánem. Ještě jsem ji neochutnala, ale věřím, že mi bude chutnat. Cena: 10,90 Kč


DM drogérie



Elseve očisťující šampon 250 ml a posilující sérum 200 ml

V lednu byla akce kdy při zakoupení produktů Elseve nad určitou částku dostanete kartáč zdarma a jelikož jsem si kartáče tohoto typu oblíbila a ráda střídám vlasové produkty musela jsem si jít nějaký ten produkt koupit. Šampon mě moc nenadchnul, celkem se mi po něm cuchají a plihnou vlasy, ale sérum je fajn a po jeho aplikaci vlasy krásně rozčešu. Cena: šampon 59,90 Kč, sérum 99 Kč




Balea tělový olej vanilka a levandule 150 ml

Jakožto milovnice levandule a vanilky jsem tento produkt nemohla v drogérii nechat.
Ještě jsem olej nezkoušela, ale tělové olejíčky od této značky už jsem měla a byla jsem spokojená 
a tento jistě nebude vyjímkou. Cena: 89,90 Kč




Alverde čistící sérum na akné 15 ml

Koupila už jsem asi třetí nebo čtvrté balení do zásoby, protože je tento produkt ve výprodeji a tak nevím jestli ještě bude až se doprodá a je to opravdový zázrak na akné. Pupínky hojí během noci a co je hlavní, že pupínky po něm nevyhnisají, ale vyschnou a zmizí a přesto není pokožka vysušená. Cena: 44,90 Kč





Pleťový denní krém pro zářivý vzhled s OF 6

Alverde kosmetiku mám moc ráda, protože je přírodní, většina produktů funguje tak jak slibuje, není drahá. Tento krém by měl pleť prozářit, což je po zimě potřeba. Cena: 57,90 po slevě.


Tesco





Tělové kokosové máslo Peau Délicaté 300 ml

Tuto značku jsem viděla poprvé, měli ji v Tesco jako novinku. Máslo už jsem několikrát vyzkoušela a musím říct, že je sice celkem makačka se s ním namazat, protože je velmi hutné, ale teplotou těla krásně začne tát a vpíjet se do pokožky a jako bonus nádherně voní a dokonala hydratuje.
Cena: 119,90 Kč




Astrid pleťová voda pro normální a smíšenou pleť 200 ml

Tato pleťová voda mi velmi vyhovuje a už ji mám asi potřetí a určitě ne naposled. 
Cena: 48,90 Kč




Gliss Kur šampon pro slabé a vyčerpané vlasy 250 ml

Šampon mám už skoro vypotřebovaný, protože je vážně super a ta vůně! Vlasy rozčešu bez balzámu a jsou po něm opravdu hezčí a silnější. Cena: 59,90 Kč




Jelení lůj Astrid ovocný mix - jahoda, malina, višeň

Tyto jelení loje jsou sice malinkaté a jsou prakticky hned pryč, ale nádherně voní a na rtech jsou velmi příjemné. Během dvou dnů mi krásně zhojily popraskané rty. Cena: do 50 Kč




Wilkinson Sword Lady Protector 5 ks náhradních hlavic

K tomuto není potřeba komentář v nákupových článcích se objevují pravidelně. Cena: 200 Kč




Borovicová svíčka od F and F

Normálně bych si svíčku s lesní vůní jehličnanu nekoupila, protože všechny voní jako produkt na WC, ale tato pokoj nádherně provoněla a měla jsem pocit jako bych se přenesla do lesa nebo k vánočnímu stromečku. Hořela velmi dlouho, řekla bych i více jak 10 deklarovaných hodin a vyhořela celá. Cena: do 30 Kč



Vosk do aromalampy F and F jablko a bezový květ

Musela jsem si vzít hned dva, protože mám vyzkoušené už jiné vůně těchto vosků a byla jsem vždy nadšená a není tomu jinak ani u této vůně, která je krásně intenzivní a svěží, šťavnatá.
Určitě si koupím ještě pár kousků, protože během pár minut nádherně provoní pokoj.
 Cena: za ks 14,90 Kč




Twinings Earl Grey sypaný čaj

Miluju earl grey, protože mám ráda jeho chuť po bergamotu a po tomto jsem pokukovala už od dob, kdy jsem si v padesáti odstínech přečetla, že ho pije Christian Grey :D a musím uznat, že je to chuťově nejlepší čaj tohoto typu, který jsem kdy ochutnala. Jen se mi za něj nikdy nechtěla dávat ta šílená cena a když byl v Tesco do 100 Kč, tak jsem ho prostě musela mít.







Po dlouhé době jsem si koupila časopis a to Cosmopolitan ve kterém je lak na rty Gosh.
Vybrat se dalo nebo ještě dá z pěti odstínů a já si vybrala 005 Crispy lips - je to taková tmavší 
růžovo - fialová a 003 Sweet lips to je taková světle růžová barva asi jako cukrová vata.







Určitě jsem na některé produkty, které jsem koupila zapomněla, protože jak jsem už psala v předchozích článcích byla jsem teď často nemocná a potom to člověku moc nemyslí a ani nemá náladu fotit různé produkty, tak to tedy mám alespoň já. Vlastně ani nebyl moc čas a chuť nějaké nakupovat, ale myslím že to nej v článku je a popřípadě by se nějaké zapomenuté úlovky objevily v jiném článku.



Co jste si v poslední době koupily vy?




Hezký večer přeje vaše Lavendergirl90

Žádné komentáře:

Okomentovat