Stránky

1. března 2017

1.3.2017, Spotřebováno za leden, únor

SPOTŘEBOVÁNÉ PRODUKTY ZA LEDEN A ÚNOR


Ahoj všem,

dnes jsem tu s produkty které se mi podařily spotřebovat za uplynulé dva měsíce.
Něco mi tu asi bude chybět, protože jsem produkty po spotřebování zapomněla vyfotit
a rovnou je vyhodila do koše, ale to jsou tak dva tři produkty ... Alespoň článek nebude tak dlouhý :D


Tělová kosmetika




Alverde sprchový gel granátové jablko a zázvor 250 ml

Tento sprchový gel byl velmi příjemný, krásně voněl, absolutně nevysušoval.
Obsahoval bio granátové jablko a zázvorový kořen, bio fair traid třtinový cukr, rostlinný glycerin.
Suroviny pochází z kontrolovaného biologického zemědělství.
Neobsahoval minerální oleje, konzervanty a barviva. Doporučuji vyzkoušet :)





Balea DEO krém pro citlivou pokožku bez alkoholu

Toto byla má první zkušenost s tímto typem deodorantu a bohužel dosti hrozná.
Za začátku při pár použitích se mi zdál celkem dobrý, pot jsem necítila a to bylo to hlavní.
Jediné co mě štvalo, že vždy vyjelo z balení krému moc a dlouho potom zasychal a na pokožce 
se po zaschnutí drolil- to bych ještě tak nějak pražila a spotřebovala bych ho, ale že v půlce začal smrdět jako shnilý banán ... To už na mě bylo tedy moc a tak letěl do koše. Vůně byla ze začátku jemná až miminkovská (aloe vera), ale potom otřesný smrad, který se prostě nedal čuchat a podpaží zavánělo možná víc než kdyby bylo opravdu hodně zpocené. Navíc deodorant rychle ubýval. 
Nikdy víc :( !!!





Balea gel na holení s vůní orientálních květin

Gely na holení od Balea jsou levné, spotřeba je malá, všechny vždy krásně voní.
Pokožku mám po holení krásně jemnou, hladkou a nepodrážděnou. 
Top produkt, který doporučuji vyzkoušet :)





Flore BIO bylinný intimní gel s Tea tree a šalvějí 

Můj oblíbený a vyhovující intimní gel přestalo Tesco prodávat a tak hledám různé náhrady.
Tento gel jsem koupila v drogerii Teta a musím uznat, že není špatný, ale na ten z Tesca úplně 
nemá no. Nemůžu říct, že by mi vyloženě nějak vadil a dělal neplechu, ale není to ono.
Tady asi záleží na každé ženě co ji vyhovuje a musí si najít ten svůj produkt.


Pleťová kosmetika



Dermacol odličovací gel pro problematickou pleť s Tea Tree olejem

Tento gel mi na odličování velmi vyhovoval a dokonce jsem si s ním dobře odlíčila i oči.
Pokožkou obličeje nevysušoval a pleť bych řekla pomáhal hojit.
Jediné co mi na něm ke konci používání už vadilo byla celkem silná vůně po Tea Tree. 
Pro mastnou, problematickou pleť doporučuji :)




Oriflame Ecolagen pleťové tonikum

Pleť většinou odlučuji gelem ve vaně, ale ráda ji něčím dočistím a tonizuji a tentokrát jsem používala toto tonikum od Oriflame, které krásně vonělo a pleť po něm byla krásně hydratovaná, dočištěná, jemná. Doporučuji :)





Maxi bavlněné oválné odličovací tamponky z Tesco

Po dlouhé době jsem vyzkoušela velké odličovací tamponky, které byly bavlněné, sešitě a měli 
z jedné strany vzor, který měl pleť lépe vyčistit. Nepouštěly vlákna a nebyly úplně špatné i když byly celkem tvrdé nebo jak to mám popsat a trošku jejich strany škrabaly, ale mě asi prostě stačí ty malé.
Jak už jsem psala výš pleť si odličuji ve vaně gelem a potom jen tonizuji nebo dočišťuji vodou, tak jsou pro mě tyto velké i zbytečné.  Určitě existují i lepší tamponky a tyhle bych s klidným srdcem asi doporučit nemohla.





Diet Esthetic Vit Vit krém se šnečím slizem

Produkty se šnečím slizem mám moc ráda, protože mi vždy dokážou zlepšit stav pleti.
Tenhle produkt se šnečím slizem mám asi nejradši a měla jsem moc ráda i variantu gelovou o které jsem kdysi psala recenzi, kterou naleznete zde.
Navíc krém krásně voní a je vhodný pro všechny typy pleti. Já ho všemi deseti doporučuji :)


Dekorativní kosmetika



Make -up Gabriella Salvete Flawless skin v odstínu 03 Nutty

Tento make-up by měl krýt pogmentové skvrny, které já nemám maximálně nějaké flíčky po akné
a ty zakrýt dokázal zdatně. Pleť hezky sjednotil, ale rychle se mastil a slíval se a to by přitom měl hojit akné, regulovat tvorbu mazu. Plus na něm je, že má ochranný faktor SPF 15 a na pleti byl celkem příjemný, ale už jsem ho měla nějakou dobu a byl cítit jako žluklé ořechy, tak asi půlka letěla do koše.
Pro sušší pleť by mohl být dobrý, ale pro smíšenou až mastnou asi nedoporučuji. 




A co vy ... spotřebovali jste nějaké produkty nebo jen syslíte a syslíte :D ?



Hezký středeční večer přeje vaše Lavendergirl90

Žádné komentáře:

Okomentovat