Stránky

13. dubna 2017

13.4.2017 Nákupy, HAUL - březen

NÁKUPY / HAUL ZA MĚSÍC BŘEZEN

Hezký den všem,

měsíc už zase utekl a tak je čas na článek s produkty které jsem si pořídila právě za uplynulý měsíc.



DM drogérie 


Balea jemný čistící gel 150 ml

Hledala jsem něco nového na odličování, protože chci zkoušet nové produkty a některé používané dlouhodobě už mi nevyhovovaly nebo mě prostě už nebavili a našla jsem tento s vůní grepu pro všechny typy pleti. Zaujal mě tím, že má pumpičku, což oceňuji lépe se gel ve vaně používá a nevyplácám zbytečně velké množství. Tento gel by měl předcházet pupínkům a je ideální právě na odlíčení makeupu. Odličuje skvěle a můžu prozradit, že jsem si koupila další balení. Cena: 74,90 Kč





Balea čistící pleťový gel 150 ml

Tento gel mě zaujal jak cenou, tak popisem vzadu na tubičce. Slibuje odlíčení makeupu bez podráždění. Obsahuje výtažky z lotosových květů a bambusu. Ještě ho nemám vyzkoušený, ale věřím, že nebude špatný, protože z této řady používám pleťovou vodu a ta je fajn. Cena: 29,90 Kč





Balea osvěžující pleťová voda 200 ml

Tato pleťová voda obsahuje výtažek z lotosových květů právě jako výše zmiňovaný
gel na odličování, pleť nevysušuje a krásně ji dočistí. Cena: 24,90 Kč




Alverde čistící sérum 15 ml

O tomto produktu snad už ani nebudu nic psát. Působí lokálně na pupínky a léčí je a za mě opravdu můžu doporučit, protože funguje a to bleskově. Cena: 44, 90 Kč





Balea gel na holení, růžový grep 150 ml

K tomuto produktu opět asi nemá cenu něco psát. V poslední době si jiný gel na holení nekupuji, protože tento je levný, stačí ho malinko, pokožka je po holení hladká, jemná a nepodrážděná. 
Cena: 39,90 Kč




Herbadent zubní pasta s fluorem 75 g

Jelikož mám problémy se zuby i dásněmi oblíbila jsem si bylinné pasty a obzvlášť od této značky. Tato pasta má omezovat tvorbu plaku, snižovat riziko zubního kazu, předcházet a pomáhat léčit zánět dásní ... Obsahuje výtažky se 7 bylin a to například z řepíku, heřmánku, šalvěje. Cena: 94,90 Kč




Rossmann


Dermacol kompaktní pudr v odstínu č. 2, 8 g

Zrovna když jsem sháněla nový pudr byl ve výprodeji tento a tak jsem neváhala a vzala jsem si ho. Pudr vypadá na fotce díky špatnému světlu do oranžova, ale oranžový není. Je spíš průhledný. Zmatní a zafixuje pleť dobře, takže jsem spokojená. Cena: 49,90 Kč




Houbičky na makeup For your Beauty 6 ks

Mám sice koupené houbičky z drogérie DM, ale to je katastrofa jsou malé, makeup vsakují do sebe 
a materiál je na pleti nepříjemný. Takže jsem si potvrdila, že jiné než tyto už si nekoupím. 
Cena: 44,90 Kč





Slupovací maska z černých mořských řas 10 ml

Černé masky jsou poslední dobou trendem a já už mám nějaké vyzkoušené, ale tuto jsem ještě neměla. Zaujala mě tím, že není testována na zvířatech, je vyráběná v UK , je slupovací.
Před použitím je dobré pleť pořádně vyčistit a to i peelingem, ostatně jako u každé masky. 
Masku už mám vyzkoušenou a musím říct, že je moc fajn a nějaké ty tečky opravdu vyčistí a póry uvolní. Cena: 29,90 Kč





Garnier Color Sensation odstín S10 platinová blond

Tvrdila jsem, že už si v životě blond nedám, protože jsem v ní nevýrazná a ničí hodně vlasy, ale neodolala jsem díky trendu barevných vlasů které chytají jen na blond. Bohužel nevím jestli tyto barvy někdy využiji :( První co jsem zkusila bylo stáhnout vlasy obyčejnou barvou od Palette jenže ta jen odbarvila odrosty a měla jsem vlasy všelijaké, tak jsem šla do melíru jenže ten měl pro změnu asi silný peroxid a jelikož jsem si ho dělala přes hřeben mám vlasy "blonďaté" skoro všude a lámou se mi, upadávají po kusech. Takže si připadám jako opelichané kuře a nevím jak to dopadne. Takže teď regeneruji jak můžu. Vlasy myji obden, protože déle je nemýt nevydržím. Byla jsem zvyklá si mýt vlasy každý den, ale to se u zničených, spálených vlasů nedoporučuje. Tak mi držte palce ať dám vlasy dohromady a nejsem plešatá :D Cena za dvě v akci: 100 Kč


Drogérie Teta



Syoss Salonplex hair reconstruction sérum 100 ml

Sérum je určeno pro chemicky a mechanicky poškozené vlasy. Mělo by vytvářet miliony vazeb ve vlasové struktuře, vyplňovat vlasy zevnitř a při pravidelném používání by mělo vlasy zacelit a chránit před vnějšími vlivy. Používat se má 1 - 2 týdně do vysušených vlasů ručníkem nebo do vlasů suchých. Kupovala jsem si ho ze zvědavosti když jsem ještě měla vlasy v pořádku, ale teď se mi bude hodit, protože mám vlasy totálně zničené a tak doufám, že bude fungovat. Cena: 89,90 Kč


Lékárna





Zabarvený balzám na rty Natura Apotheke

Balzám jsem si koupila u nás v lékárně a velmi mě překvapilo nejen to jak dobře hydratuje, ale jak je krásně fialově zabarvený a dokonce víc než některá rtěnka. Pokud seženete vřele doporučuji vyzkoušet. Cena: 90 Kč


Tesco




Svíčka s vanilkovou vůní

Jelikož svíčky miluju nemohla jsem tam tuto ve výprodeji nechat. Stála asi 50 Kč



Výhry



Dermacol zeštíhlující gely a sprchový zpevňující gel jsem vyhrála na stránkách Bety.
Mám už odzkoušeno a bohužel se zázraky neděly, ale pokožka byla mnohem zpevněnější, tak alespoň něco.




Tuto nálož kosmetiky jsem vyhrála u mé oblíbené blogerky a youtuberky Blueberry Pink a mám 
z produktů velkou radost. Essence produkty nezklamaly a ostatní zatím vyzkoušené nemám.




Co jste si v poslední době koupily vy?
Máte vyzkoušené novinky od Essence a co na ně popřípadě říkáte?





Hezký čtvrtek přeje vaše Lavendergirl90

Žádné komentáře:

Okomentovat