Stránky

14. dubna 2017

14.4.2017, Spotřebováno za březen

SPOTŘEBOVANÉ PRODUKTY ZA BŘEZEN

Krásný den přeji všem,

dnes jsem tu s článkem se spotřebovanými produkty za uplynulý měsíc. Je toho celkem dost, protože jsem třídila dekorativní kosmetiku kde byly už některé kousky dost staré...



Dekorativní kosmetika



Oční stíny

Do koše putovalo dost očních stínu na fotce je nahoře paletka Catrice, která obsahovala tužku na oči, dvě tvářenky a asi šest stínů. Paletku jsem kupovala v době kdy se u nás tato kosmetická značka objevila, takže ji bylo minimálně pět let. Nebyla špatná, ale už jsem ji nepoužívala a měla jsem ji prakticky už jen z nostalgie. Vevnitř jsem ji už ani nefotila, protože se stíny drolily a sehnat už se stejně nedá. Dále jsou na fotce tekuté stíny od Alverde, které jsem kdysi vyhrála. Použila jsem je asi dvakrát, nebyly špatné, ale nějak jsem si k nim asi nenašla cestu. Mono stíny Oriflame už se taky strašně drolily a sypaly a ani se mi vlastně nikdy moc nelíbily barevně a použity byly asi jednou, dvakrát maximálně. Zlatý mono stín od Catrice jsem používala na rozjasnění vnitřního koutku oka, ale v poslední době už dlouho ne a paletka od P2 byla katastrofa, barvou a pigmentací by ještě byly OK, ale ty třpytky a to jak padali pod oči ... Takže jsem o pár stínů chudší, ale radši budu mít jen ty co používám než zbytečně skladovat odpad.




Řasenky a sérum na řasy

Tyto řasenky jsem všechny spotřebovala až do dna a byla jsem s nimi celkem spokojená.
Clinique High Impact v malém zkušebním balení celkem dlouho vydržela, kartáček měla takový klasický jak tvarem, tak štětinkami a náplň byla také fajn. Řasy dostaly větší objem a celkem je i prodloužila. Do plného balení bych nešla, protože jsem nyní našla řasenku z drogérie za mnohem nižší cenu, která dělá na mých řasách mnohem lepší efekt. Oriflame The One byla pokud se nemýlím z limitované kolekce a měla se lehce třpytit, což jsem nezaznamenala, ale byla to asi jedna z mála řasenek s umělým kartáčkem, která mi vyhovovala a udělala celkem pěkné řasy. Astor Lash Beautifier nebyla špatná i když mi neudělala bůhví jaký objem ani řasy moc neprodloužila a nezahustila, ale neslepovala a řasy celkem vyživovala díky obsaženému arganovému oleji a keratinu.
Oriflame sérum Hyper Strech mělo udělat řasy hustší, pevnější, delší ... Bohužel jsem si ani při pravidelném používání změny nevšimla.





Lesky, rtěnky ...

Vezmu to zleva a první produkt je od Essence zabarvený balzám na rty, který si už ani nepamatuju jaký byl, protože jsem ho roky nepoužila a byl skoro prázdný. Ve výsledku je to jedno, protože to byla nějaká limitovaná edice. Lesk na rty od She jsem kdysi vyhrála a použila ho asi třikrát. Měl rty zvětšovat, ale spíš mě na nich pálil a brněl. Barva nebyla špatná taková nude, ale celkem lepil.
Lak nebo barva na rty od Essence za mě opět bohužel katastrofa, barvou by nebyl špatný, ale vysušoval rty a když se špatně nanesl mimo rty nešel dost dobře dolů. Použila jsem ho asi dvakrát 
a vícekrát už jsem neměla odvahu. Lesk na rty Essence byl fajn, moc nelepil, měl hezkou růžovou barvu, používala jsem ho hodně. Cien rtěnka v tmavě fialové barvě nebyla špatná, ale přirovnala bych ji spíš k hodně zabarvenému balzámu, který na rtech moc dlouho nevydrží. Trend It Up rtěnka v odstínu 490 je krásná barvou, ale při nanesení na rty flekatí, ojídá se a na to nemám nervy pořád si hlídat rtěnku. Takže bohužel také letěla do koše, Zbylé tři rtěnky jsou od Oriflame. První byla světle růžová se třpytkami, které drhly o rty a strašně tato rtěnka vysušovala rty. Další rtěnka byla z limitované edice s balzámem, která byla velmi příjemná na rtech a celkem dlouho vydržela, barva byla taková fuchsiová. Třetí je z kolekce Giordani Gold a byla tmavě fialová a za mě bohužel katastrofa, rozpíjela se a dlouho na rtech nevydržela.




Makeup

Tento makeup od Oriflame The One Everlasting Foundation jsem určitě neměla naposledy.
Krásně kryl a zároveň nedělal na pleti masku, na pleti byl lehký a pomalu jsem o něm nevěděla.
Odstín jsem měla nude pink, ale příště bych si asi vzala odstín natural beige nebo fair nude, 
protože byl na mě celkem růžový.



Pleťová kosmetika


Čistící gel od Yves Rocher, který obsahoval 93 % rostlinných složek byl příjemný, nevysušoval, dobře odlíčil. Jen balení by mohlo být s pumpičkou a nebo víc pevné. Jednou mi spadl z celkem malé výšky a ulomilo se víčko. Chápu, že je to ekologické balení, ale mohlo by být trošku pevnější.




Micelární voda Astrid krásně pleť dočistí, nedráždí ani oči, nelepí. Je to prostě produkt ke kterému 
se ráda vracím.




Denní a noční hydratační krém Astrid, který vyhovoval i mé mastné problematické pleti.
Stojí pár korun a splní to co slibuje a to je to , že je pleť hydratovaná a zároveň není nijak mastná 
a zatížená.




Sérum na akné od Alverde je pro mě zázrakem, funguje velmi rychle a stojí přitom pár korun.
Mám doma nakoupenou zásobu, protože pupínek po natření do rána zmizí a nebo je o hodně menší.


Vlasová kosmetika




Šampon Gliss Kur na slabé a vyčerpané vlasy nebyl vůbec špatný i když jsem ho musela na chvilku vysadit, protože mi mastil vlasy, ale to tak mám u každého šamponu. Vlasy po něm byly hebké a jemné.




Balea šampon pro řídké a jemné vlasy byl fajn, stojí pár korun a vlasy po něm byly hezčí i když se nestal zázrak a nebyly pevnější a hustší, ale byly vyživené a dobře se rozčesávaly.


Tělová kosmetika




Oriflame krém na nohy byl určený na rozpraskané paty, což já naštěstí nemám, ale suché je mám dost a tento krém je dokázal celkem hydratovat a udělat hezčí. Jenže jsem nějak zlenivěla a zapomněla paty mazat a tento krém mi mezitím prošel a moc pěkně nevoněl, tak musel do koše, protože prošlou kosmetiku nebudu riskovat ani na nohy. Jinak ho můžu doporučit, ale nevím jak dá ty rozpraskané paty, protože ty já nemám.





Co jste spotřebovali vy? Máte nebo měli jste někdy některý produkt který se objevil v mém spotřebováno a jak jste s ním spokojení? 





Hezký prodloužený víkend přeje vaše Lavendergirl90

Žádné komentáře:

Okomentovat