Stránky

16. dubna 2017

16.4.2017 Mini recenze, první dojem (masky L'Oréal Pure Clay)

PLEŤOVÉ MASKY L'ORÉAL

Krásnou neděli přeji,

původně jsem ani nevěděla jestli tento článek napíšu, protože má recenze, první dojem bude na základě vyzkoušení vzorečku a ne z hlediska dlouhodobého používání, ale jelikož předem můžu říct, že mě masky pozitivně překvapily a mám v plánu si minimálně jednu koupit řekla jsem si proč o nich nenapsat. Článků na nich na internetu sice najdete určitě dost a myslím, že už i plnohodnotných recenzí, ale i tak se ráda podělím o mé dojmy z těchto masek.

Vzorečky jsem získala v drogérii Teta a testovala jsem každý pytlíček o obsahu 7 ml s mamkou, protože jeden pytlíček by byl pro jednoho až až. Masky se mají totiž nanášet v tenkém množství, alespoň co jsem se dočetla na různých stránkách. Celkem mě to překvapilo, protože jsem si vždy na maskách přečetla, že se mají nanášet v celkem hojné vrstvě a to samé mi vždy říkaly i kosmetičky.
Masky seženete od cca 250 Kč do 390 Kč, koukala jsem na ceny na internetu i v drogériích. Ceny masek se můžou zdát vysoké, ale řekněme si popravdě, že jsou i dražší a díky tomu, že se mají nanášet v tenké vrstvě by měli nějakou dobu vydržet. Nanášet by se měli 3x týdně na 5-10 minut.

Masky se můžou používat buď po jednom nebo je můžete kombinovat podle potřeby vaší pleti, což je fajn. Já masky vyzkoušela každou zvlášť. Na vyzkoušení jsem měla tu černou detox mask a zlenou purity mask.




Intenzivní čistící rozjasňující maska Pure Clay 

Tato černá maska mě opravdu překvapila :) Na pleti nepálila, neštípala a hned po umytí byly póry čistší a ty co nebyly úplně vyčištěné jsem krásně jemně dočistila. Pleť zářila, byla zmatněná, ale přesto vypadala velmi zdravě a "fresh". Trošku trvá než masku smyjete, ale absolutně nic bych ji nevytkla a dost přemýšlím, že právě tuto si koupím. Bohužel mě nenapadlo vyfotit pleť před maskou a po.




Čistící zmatňující maska Pure Clay

U této masky nevím jak ji objektivně hodnotit, potřebovala bych celé balení abych ji dokázala správně zrecenzovat. Maska mě totiž po nanesení celkem štípala na pleti a po smytí jsem měla pleť na některých místech chvilku zarudlou a za chvilku se začala má pleť asi masce bránit a dost se zmastila. Takže bych tuto masku asi nenanášela na všechna místa, ale jen na ty extra mastná a problematická. Tuto masku bych si asi samostatně nekoupila, ale kombinovala bych ji s výše zmíněnou.





Tento efekt jsem u masek asi zažila poprvé ... Nevím jak to popsat, ale jak maska schne vidíte jak zalézá do póru a čistí je. Líp to prostě popsat nesvedu :D.

Pozn: masky jsem nechala působit 10 minut, protože mi přijde lepší, když působí déle aby opravdu pleť vyčistily a zaschly. 



Teď ještě něco k maskám všeobecně: 

  • - obsahují tři očisťující jíly kaolin, montmorillonit a marocký jíl s aktivním uhlím
  • - působí jako magnet na nečistoty
  • - čistí hloubkově póry
  • - absorbují nečistoty a maz
  • - eliminují nedokonalosti pleti
  • - rozjasňuje (černá)
  • - zmatňuje, nevysušuje (zelená)
  • - mají krémovou texturu
  • - pleť zanechávají čistou a jasnou
☺ Se všemi body bych asi mohla s klidným svědomím souhlasit ☺

Masky bych asi nedoporučovala na suchou pleť díky obsahu jílů. ale to si asi majitelky suché pleti musí sami vyzkoušet zda-li by jim maska vyhovovala nebo ne.
Zajímala by mě i ta třetí exfoliační maska, ale bohužel k té jsem nesehnala vzoreček a nechce se mi zatím jít hned do plného balení. 





Vyzkoušeli jste tyto masky a pokud ano jak vám vyhovují?
Budu ráda za vaše zkušenosti s maskou exfoliační a případně typ jestli se dá někde sehnat vzoreček.





Hezký zbytek nedělního večere a krásné Velikonoce přeje vaše Lavendergirl90




Žádné komentáře:

Okomentovat