Stránky

5. května 2017

5.5.2017 Nákupy, HAUL - duben

NÁKUPY / HAUL ZA MĚSÍC DUBEN

Krásný i když zamračený den všem,

měsíc duben už je nějakou chvilku pryč a tak tu jsem s nákupy za právě uplynulý měsíc.
Není toho opět moc, ale něco jsem přeci jen nakoupila.



Drogérie DM


Balea jemný čistící gel 150 ml

Gel se objevil v nákupech za březen a už jsem koupila další, protože už jsem ho spotřebovala a je opravdu dobrý. 
Jeho velké plus osobně vidím v pumpičce, krásně odličuje, nedráždí pleť. Cena: 74,90 Kč




Wilkinson Sword Lady Protecotr náhradní hlavice 5 ks

Nemá pomalu cenu psát, kupuji si další a další dokola, protože mi vyhovují. 
Momentálně jsem je sehnala asi za nejlepší cenu právě v DM. Cena: 139 Kč





Balea pleťová maska levandule 2 x 8 ml

Jakožto milovnice levandule jsem si tuto masku nemohla nechat ujít, obzvlášť když byla ve výprodeji. Je určená na všechny typy pleti. Obsahuje levandulový olej z Provence, 
mandlový olej, bambucké máslo. Cena: 12,90 Kč


Rossmann



Tekutý korektor Liquid Camouflage odstín 010 porcellain

Tak i já jsem se konečně rozhoupala a koupila si tento velmi oblíbený a velmi diskutovaný korektor.
Prodává se ve třech odstínech a já vzala zlatou střední cestu. Používám ho pod oči jelikož potřebuji zakrýt žílu kterou pod okem mám a jen s makeupem to vždy vypadá jako když mám monokl. Korektor mi žílu sice úplně nezakryje, ale je to mnohem lepší než bez něj a okolí očí i krásně projasní. Cena: 99,90 Kč



Tesco



Šampon a balzám na vlasy Garnier Ultra Doux pro oslabené a lámavé vlasy (250 ml, 200ml)

Jelikož jsem si totálně odrovnala vlasy melírem a to myslím doslova, protože jsou spálené a lámou se vyhledávám šampony, které vlasy maximálně vyživují nebo se o to alespoň snaží. Vyhledávám tedy ty co mají v sobě oleje apod. Toto je řada, která obsahuj mateří kašičku, med, propolis. Oba produkt jsou bez parabenů. Jaký je ještě nedokážu posoudit, protože jsem zkoušela zatím dvakrát.
Cena za jeden cca 50 Kč v akci.






Nivea lehký hydratační krém 50 ml

Má pleť je stále v pubertě i když já sama v pubertě už dávno nejsem :D a jelikož už máme teplejší dny více se mastí a tak vznikají nové a nové pupínky. Zrovna když jsem hledala nějaký krém který bych na typ mé pleti vyzkoušela narazila jsem na tento ve výprodeji a hned po přečtení popisku na krabičce letěl do košíku. Psalo se na ní, že hydratuje pleť 24 hodin aniž by ucpával póry, působí protu existujícím pupínkům a pomáhá předcházet novým pupínkům a černým tečkám, zmatňuje pleť... Zkouším ho teď pár dní a musím říct, že pleť na nějakou dobu zmatnit dokáže a mám ji určitě o něco lepší, hezky se snese s makeupem. Cena: cca do 50 Kč




Himalaya Herbals Neem maska 75 ml

Tuto masku jsem také ulovila ve výprodeji a kdysi jsem na ni psala recenzi kterou najdete zde.
Cena: 49,90 Kč





Himalaya Herbals vyživující krém na ruce 50 ml

I tento krém jsem vzala z výprodeje a musím říct, že je moc fajn. Trpím teď dost na suché ruce díky alergii, ekzému který se mi na jaře občas vyskytne a taky se pořád máchám ve vodě a tento krém je vážně moc fajn ruce vyživí, není mastný a přesto krásně hydratuje. Obsahuje moji oblíbenou levanduli tedy její extrakt, máslo koukum, výtažky z jadérek hroznového vína a meruněk.
Cena: 19,90 Kč 


Vietnamci



Jahodová svíčka

Jsem milovnice svíček a tak když jsem viděla tuto musela jsem ji mít. Zaujala mě svým pruhovaným designem, masivní hranatou sklenicí a především vůní. Svíčka nemá absolutně umělou parfemaci a voní nádherně jako čerstvé na sluníčku utržené jahody, které si dáte se šlehačkou. Není moc silná a tak je v prostoru  cítit jen slabě a to spíš v prostoru malém, ale alespoň po ni nebolí hlava. Bohužel jsem vyhodila její obal a nekoukla se na značku, tak ani nevím kde se dá jinde koupit než kde jsem ji koupila, ale zkusím zjistit a popřípadě jsem informaci o ni doplnit. Cena: 55 Kč





Regenerační vlasová voda keratin 215 ml

Je určená pro narušené a unavené vlasy. Obsažené keratinové proteiny mají intenzivně regenerovat bílkovinovou strukturu vlasů. Dále by měla upravovat pH do optimální úrovně, odstraňovat třepení.
Zatím ji nemám pořádně odzkoušenou, tak nemou říct do jaké míry funguje nebo nefunguje.
Cena: 39 Kč


Dárečky které jsem dostala k narozeninám

Dostala jsem většinou peníze, ale od ségry jsem dostala tři dárečky a to sprchový gel Hugo Boss The Scent a tělové mléko Dior Jadore obě v cestovním balení, což se může hodit když někam vycestuji na víkend nebo tak. A jako třetí Loreal super liner smokissime, což je linka která dělá kouřové oči, ale ještě jsem nevyzkoušela, tak jsem zvědavá jak bude fungovat.









A co jste si koupili vy? Slaví také někdo v dubnu narozeniny a kolikáte to byly letos?
Já prozradím, že mé to byly 27 narozeniny a přjdu si pořád stejná. Věk je prostě jen číslo.




Hezký den a prodloužený víkend přeje vaše Lavendergirl90

Žádné komentáře:

Okomentovat