Stránky

19. května 2017

19.5.2017, Astrid - recenze produktů, spolupráce

ASTRID - RECENZE PRODUKTŮ OD HLAVY AŽ K PATĚ

Krásný slunečný den přeji,

dnes tu jsem s článkem kde si představíme produkty v novém balení naši české kosmetiky Astrid s kterou jak víte spolupracuji. Samotná značka vznikla už v roce 1847 a založil ji František Prochaska, když v Celetné ulici v Praze otevřel obchod s mýdlem s malou mýdlárnou ve které vyráběl své první toaletní mýdlo. Tento mladý podnikatel začal navazovat spolupráci také s francouzskými výrobci esencí a začal vyrábět i jiné kosmetické produkty než mýdlo. 
V 60. letech 20. století tato firma začala spolupracovat s předními značkami jako je Dior, Schwarzkopf a další. Firma se stále snaží produkty inovovat, vylepšovat. 
Dnes jsem se prostě musela trošku o historii zmínit právě proto, že společnost letos slaví 170 let a to už tedy za zmínku stojí.


Jak už napovídá titulek článku na testování jsem dostala produkty, které pečují o vlasy, ale také chodidla a produkty které nás dovedou zbavit nepříjemných a nežádoucích chloupků, které teď už nelze schovat pod vrstvu oblečení :D



Produkty mi přišly opět pečlivě zabalené v bublinkové obálce a ještě v moc hezké dárkové tašce s milým ručně psaným vzkazem. Zmiňuji se o tom vždycky, protože od Astridu vždy chodí pečlivě zabalené produkty na testování a vždy přijde i ručně psaný vzkaz, což se opravdu v době počítačů dnes už moc nevidí.




Teď už se pojďme podívat na samotné produkty ...



Laky na vlasy

Vlasy jsem si zničila melírem a tak se mi lámou a jsou stále rozlétané na všechny strany.
Ráno je vždy potřebuji nějak zkrotit a lak na vlasy který normálně nepoužívám. Nějaký hair styling se u mě moc nikdy moc nekoná, protože mám rychle se mastící, jemné vlasy a tak to nemá moc smysl, tak přesto mi v tuto dobu kdy mám vlasy rozlítané a trčí mi do všech stran padl do rány. Vlasy ráno učešu a do dlaně si stříknu trochu laku, uhladím s ním vlasy a ještě přestříkám, Oba laky mi přijdou podobné neslepují, příjemně voní. vlasy se hezky lesknou a účes drží, tak jak má. Obsahují provitamin B5 a keratin, což by mělo vlasy vyživovat, ale to moc posoudit nedokáži. Varianta mega silný obsahuje UV filtr, který se teď když už pálí sluníčko rozhodně hodí, protože nejen pokožku, ale i vlasy bychom měli před slunečním zářením chránit. Balení mi přijde o dost lepší než předchozí, které mělo víčko a také atraktivnější pro oko. Určitě bych po něm v obchodě sáhla. Obsah balení je 250 ml



Gel a pěna na holení

Gel je fajn asi jako každý gel na holení. Za celou dobu co se s gely holím jsem nenarazila na špatný.
Obsahuje mořské minerály a vitamin E, což pokožku při holení vyživuje a nevysušuje. Gelu stačí trošku, tak pumpička na jednu nohu. Barva gelu je zelená a při roztírání se změní na bílou, vůně je příjemná taková jemná, nevtíravá, holítko po gelu a pokožce hezky klouže. Obal je pěkný a jaký byl předtím nevím, ale mám dojem, že Astrid má gel nově, že dřív byla jen pěna. Obsah balení 200 ml.
Pěna za mě musím říct jedno velké zklamání. Její negativum je velká spotřeba, protože při kontaktu s pokožkou za chvilku zmizí a holítko pak po pokožce neklouže. Musela jsem pěnu pořád přidávat a holit se po malých úsecích a to dosti rychle aby pěna zase nezmizela. Pokožka je po holení o dost sušší než po gelu. Obsahuje glycerin a vitamin E a její obsah je 250 ml. Obecně nemám pěny ráda, protože s nimi mám podobné zkušenosti, takže u mě vítězí rozhodně gel. Určitě má pěna hezčí a lepší balení, ale to je asi tak všechno, bohužel.




PEO deodorační sprej do bot, antiperspirant deo sprej na nohy a SOS regenerační krém na nohy

Nastalo období, kdy jsme vytáhli sandálky, pantofle a tak bychom měli ukazovat hezky opečovávané nožky, chodidla a k tomu je dobrý mít právě nějaký ten krém. Tento by měl dát naše chodidla do pořádku i když jsme je třeba přes zimu zanedbávali. Krém obsahuje bambucké máslo, 10% urea a olej z máty peprné. Tento krém je hutnější a tak chodidla krásně vyživí a hydratuje. Já ho používám tak, že ve sprše si chodidla ošetřím pemzou a po sprše chodidla trošku větší vrstvou namažu a obléknu si ponožky. Ráno se budím s krémem hezky vsáknutým do pokožky chodidel a mám je hladké a jemné jako miminko. Obsah balení 75 ml
Někdy i v období kdy je horko musíme mít boty zavřené, ale i třeba v balerínkách se dokážou nohy hezky zpotit a pak co si budeme povídat zrovna nevoní a na to jsou dobré právě tyto spreje. Nejdříve nastříkám na nohy antiperspirant, který by měl nohy ochránit před pocením a následným zápachem a nohám i ulevit aby nebyly bolavé a těžké, což za mě splňuje na výbornou a krásně svěže citrusově voní jako i druhý sprej, který je určen přímo do obuvi. Sprej nastříkám do obuvi a boty krásně voní a to minimálně 24 deklarovaných hodin někdy i víc, záleží i jak se vám nohy potí nebo jak moc teplo je. Mě se naštěstí nohy moc nepotí a tak na mě spreje účinkují skvěle, ale dávala jsem vyzkoušet i v rodině lidem kterým se nohy potí opravdu dost pokud mají zavřenou obuv a nemusí být ani moc teplo a také  fungovaly skvěle. Obsah balení 150 ml.



Produkty od Astridu seženete prakticky všude a jsou cenově velmi dostupné, kvalitní.




Vyzkoušeli jste již některé nové produkty a pokud ano jaké a jak jste s nimi spokojení?




Krásný pátek, víkend přeje vaše Lavendergirl90

Žádné komentáře:

Okomentovat