Stránky

30. května 2017

30.5.2017 Nákupy, HAUL - květen

NÁKUPY / HAUL ZA MĚSÍC KVĚTEN


Krásný horký den všem,

měsíc zase utekl jako voda a tak tu jsem s nákupy. 


DM drogerie



Balea sprchový gel olejové perly 250 ml s broskvovou vůní

K tomuto sprchovému gelu se stále vracím, protože příjemně voní, nevysušuje díky olejovým složkám a tak pokud nemám zrovna moc vysušenou pokožku nemusím se po sprše ani namazat.
Cena: do 40Kč



Alverde sprchový gel roibos a BIO kurkuma 250 ml 

Tento sprchový gel jsem ještě neměla, ale produkty od Alverde mám ráda a navíc byl ve výprodeji, tak jsem neváhala a přihodila ho do košíku. Obsahuje jemné tenzidy z třtinového cukru, rostlinný glycerin a výtažek z roibosu. Neměl by pokožku vysušovat, ale to zatím nemohu potvrdit, protože jsem ho ještě nevyzkoušela. Cena: 32,90 Kč po slevě




Gliss Kur summer repair 250 ml

Šampon by měl regenerovat vlasy namáhané slunečními paprsky, měl by jim navracet lesk a chránit je před dalším vysoušením. Ještě jsem šampon nezkoušela, ale šampony od této značky mám poslední dobou ráda,vyhovují mi a myslím, že i tento bude dobrý. Cena: 59,90 Kč




Sprchový peeling s vůní melounu 200 ml

Peeling od Balea mám moc ráda má ideální hrubost na obroušení staré odumřelé pokožky a krásně voní. Většinou si ho kupuji právě když vyjde limitka. Tento voní nádherně po melounu, svěže a letně.
Cena: 34,90 Kč




Balea pleťový mycí gel s uhlím 150 ml  pro normální a smíšenou pleť

Produkty s uhlím mám v poslední době ráda, protože jsou ideální na problematickou a mastnou pleť, kterou mám. Dokážou pleť hezky vyčistit i hojit. Tento gel neobsahuje mýdlo, ale obsahuje panthenol a vitamin E, který plet udržuje v rovnováze. Vyzkoušela jsem ho dvakrát, takže zatím na něj moc názor udělaný nemám, ale rozhodně není špatný. Cena: 54,90 Kč




Alverde čistící sérum 15 ml pro problematickou pleť

V nákupech se objevuje již po několikáté, protože opravdu funguje. Nanesu vždy na pupínek a druhý den je o dost menší nebo úplně pryč. Cena: 44,90 Kč





Balea soft and clear ple´tová maska slupovací 2x 8 ml pro problematickou pleť

Maska obsahuje kyselinu salicylovou, aktivní uhlí, zinek a měla by pleť rozjasňovat, čistit.
Při pravidelném používání by měla předcházet vzniku akné a při sloupávání masky se odstraní odumřelá pokožka, nečistoty, přebytečná mastnota. Ještě jsem masku nevyzkoušela, ale určitě na ni chystám mini recenzi. Cena: 19,90 Kč




Balea pleťová maska s uhlím pro problematickou a smíšenou pleť, textilní

Obsahuje zinek, kyselinu salicylovou, vlákna bambusového uhlí při pravidelném používání by měla hojit akné a zároveň mu předcházet. Cena: 34,90 Kč




Balzám na rty s vůní kokosu a vanilky OF 30 10 ml

I rty potřebují chránit před UVA/UVB zářením a tak jsem si koupila tento kokosový balzám, který krásně rty vyživí, chrání a nádherně voní. Cena: 19,90 Kč

Drogerie Teta




Antiakne intenzivní pleťové sérum na problematickou pleť 80 ml

Sérum je určeno pro každodenní použití. Obsahuje kombinace bioaktivního oleoaminu antimikrobiálního čajovníkového oleje, azelaovou kyselinu. Používá se na noc na nejhůře postižená místa. Pleť hydratuje a okyseluje, upravuje sekreci kožního mazu. obsahuje silikony, ropné produkty, parabeny, barviva, parfém. Mám několikrát vyzkoušeno a musím říct, že to je zázrak.
Cena: 79,90 Kč




Lirene normalizující mutující krém 50 ml

Po tomto krému jsem koukala už dlouho a když se mi podařila vyhrát poukázka na Lirene do Tety, neváhala jsem a šla si pro něj. Obsahuje mikrohoubičky které pleť matují, řasu které poskytuje pleti vitaminy a je bohatá na aminokyseliny, tonizuje, hydratuje, předchází ztrátě vláhy v pleti, vyhlazuje vrásky, stimuluje produkci kolagenu, dále obsahuje allantoin, který stimuluje, obnovuje a chrání pleť.
Je určen na denní i noční použití. Ještě jsem nezkoušela jelikož mám teď otevřený jiný krém, ale  už se těším až vyzkouším, slyšela jsem na něj jen chválu.
Cena se slevou: 135 Kč (bez slevy 159,90 Kč)

Tesco




Montagne Jeunesse čistící proužky na nos 3 ks

Měla jsem už hodně pásků na nos, ale tyto si nepamatuji a jsem na ně opravdu zvědavá, protože mám na nose celkem dost zanesené póry. Pásky obsahují výtažky z černého uhlí, sopečný popel.
Cena: 36,90 Kč




Nivea zvláčňující pleťová maska pure and nature 2 x 7,5 ml

Tato maska obsahuje BIO arganový olej, BIO aoe vera. Je vhodná pro všechny typy pleti. Pleť intenzivně hydratuje, zklidňuje a podporuje přirozenou rovnováhu. Cena: 27,90 Kč





Palmolive gourmet coconut joy body butter wash 250 ml

Krémový, nádherně voňavý sprcháč, který nevysušuje a provoní nejen pokožku, ale i koupelnu.
Cena: do 40 Kč v akci



Pro Formula pleťová voda 180 ml

Neobsahuje alkohol, zklidňuje, hydratuje, vhodná na seboreickou pleť. Obsahuje aktivní výtažek ze zeleného čaje, výtažek z trávy lalang a výtažek vitaminu C, olivový olej. Je vhodná pro pleť s akné.
Používám ji už nějakou dobu a musím říct, že mě velmi překvapila. Pleť je po této vodě lepší co se týká akné, nedráždí, příjemně voní. Cena: 49,90 Kč





Borotalco Ivisible tuhý deodorant 40 ml

Momentálně nepoužívám jiný, sice tyto horké a dusné dny úplně na 100% nezvládá, ale už nechci používat antiperspiranty s hliníkem. Cena: asi 80 Kč




Schauma Mirror Gloss 24 h denní péče pro lesk, matné a mdlé vlasy, suchý olej 50 ml

Pokud jste četli mé předchozí články víte, že jsem si zničila vlasy melírem a tak zkouším nové a nové produkty na jejich ozdravení. Olejíček byl ve výprodeji a normálně už se asi neprodává, jelikož jsem ho nenašla ani na internetu. Ještě jsem nezkoušela, tak jsem na něj zvědavá. Cena: 39,90 Kč





Co jste si v poslední době pořídili vy?



Hezký zbytek dne vám přeje Lavendergirl90

Žádné komentáře:

Okomentovat