Stránky

7. května 2017

7.5.2017, Spotřebováno za duben

SPOTŘEBOVANÉ PRODUKTY ZA DUBEN

Krásný den přeji,

doufám, že si užíváte prodlouženého víkendu a hezky odpočíváte, tak jako já, ale na chvilku jsme si odběhla k počítači abych vám sepsala tento článek se spotřebovanými produkty, když už je ten duben fuč. Tentokrát toho není moc, ale něco přece.


Tělová kosmetika

 


Sprchový gel a zeštíhlující gel od Dermacol jsem dostala na testování ze stránek bety.cz produkty to nebyly špatné i když sprchový gel opravdu celkem zpevňoval pokožku jak sliboval a ani nějak nevysušoval nebyla jsem z něj úplně na větvi, protože mi nevoněl a aby napěnil byla ho celkem velká spotřeba. Zeštíhlující gel určitě nedokázal zmenšit jednu konfekční velikost, ale celkem taky hezky zpevňoval a nelepil což mě u gelového produktu celkem překvapilo. Produkty bych si asi nekoupila, protože mě úplně nenadchly




Tělová emulze Balea mě nadchla moc a už mám asi druhé balení obsahuje kyselinu hyaluronovou a tak kůži zpevňuje. Má gelovou konzistenci a hezky se roztírá a nelepí, příjemně voní. Tento produkt bych určitě doporučila pokud pokožku nechcete jen hydratovat, ale zpevnit.



Oriflame intimní mycí gel Feminelle je fajn, nedráždí, nepálí a konkrétně tento má deodorační účinky. 



Pleťová kosmetika



Mycí, odličovací gel s pumpičkou Balea se stal mým oblíbencem. Stojí necelých 80 Kč, krásně pleť odlíčí, pumpička nadávkuje přiměřené množství produktu, pleť nedráždí a ani nevysušuje.



Pleťová voda Balea stojí asi 30-40 Kč a je opravdu hodně dobrá. Pleť hezky dočistí, nelepí, nevysušuje. Je příjemně a jemně parfemované a obsahuje hydratační komplex. Určitě jsem ji neměla naposled.


Vlasová kosmetika


Jelikož jsem si začala mýt hlavu obden a má vlasová pokožka i vlasy byly léta zvyklé na každodenní mytí a tak se mi rychle mastí musela jsem přikročit k používání suchých šampónů.Tento od Schauma není vůbec špatný i cena celkem jde jen kdyby tak rychle neubýval. Použila jsem ho párkrát a byl pryč.



Ostatní




Zubní pasta od Oriflame Optifresh s bylinkami, citronem a zeleným čajem měla zuby lehce bělit, což po delším používání bylo celkem znát i když já nemám extra problém se zažloutlými zuby, ale co mi moc vyhovovalo byla její osvěžující, příjemná příchuť.




To je vše co se mi za uplynulý měsíc povedlo spotřebovat . Není toho moc, ale já jsem ráda i za pár spotřebovaných produktů, protože mám dobrý pocit, že jen nesyslím věci a nekupuji další, ale opravdu je využívám.



Mějte hezký zbytek volna vaše Lavendergirl90

Žádné komentáře:

Okomentovat