Stránky

31. května 2017

31.5.2017, Spotřebováno za květen

SPOTŘEBOVANÉ PRODUKTY ZA KVĚTEN

Krásný den všem,

včera jsme si dali článek s nákupy a dnes je tu článek s produkty, které se mi podařilo za uplynulý měsíc spotřebovat. Tentokrát je spotřebovaných produktů opravdu málo, ale poctivě se snažím spotřebovávat a nesyslit.


Tělová kosmetika



Sprchový gel Mystic Fantasy s vůní mandarinek a lotosových květů Balea

Sprcháče od Balea mám ráda a kupuji si je celkem často, většinou limitky jako byl tento.
Nevysušoval, příjemně voněl a je za pár korun. **** 4z5




Sprchový gel Radox Nourish s bambuckým máslem a zázvorem

Byl krémový, nevysušoval, příjemně, svěže voněl. Klasický sprchový gel od Radoxu, žádný zázrak. ****4z5


Pleťová kosmetika




Astrid fresh skin osvěžující čistící pleťová voda pro normální, smíšenou pleť

Už jsem ji měla po několikáté a určitě se k ní zase vrátím, protože mi velmi vyhovuje.
Pleť tonizuje, nevysušuje, hezky ji dočistí. Obsahuje minerály a vitamin E. ***** 5z5




Alverde čistící sérum pro problematickou pleť

O tomto séru se zmiňuji snad v každém článku s nákupy i spotřebovanými produkty, protože lepší produkt jsem zatím nenašla. Pupínek rychleji zahojí a pleť nevysušuje. ***** 5z5



Vlasová kosmetika



Gliss Kur Ultimate Color dvoufázový elixír na vlasy

Krásně voněl, lépe se po něm rozčesávaly vlasy, nemastil, vlasy byly lesklé, ale že by déle vydržela barva na vlasech to se mi nezdá. **** 4z5




Tak to je ze spotřebováno za měsíc květen vše.
Co jste spotřebovali vy? Máte zkušenost s produkty, které jsem spotřebovala?



Hezký den přeje vaše Lavendergirl90


Žádné komentáře:

Okomentovat