Stránky

29. června 2017

29.6.2017 Nákupy, HAUL - červen

NÁKUPY / HAUL ZA MĚSÍC ČERVEN 


Krásný i když deštivý den všem,

měsíc utekl jako voda a tak tu jsem s ulovenými produkty :) Nekupovala jsem toho moc, spíš to co mi docházelo nebo došlo a nějaké ty novinky, které mě zaujaly. 


DM drogerie





Balea osvěžující voda ve spreji - kokos, 150 ml

V horkách, které v létě panují a v posledních dnech panovala mám ráda v kabelce něco, 
čím se mohu osvěžit a tak mě tato voda zaujala na první pohled. Vůni kokosu miluju, obzvlášť v létě, protože ve mě vyvolává pozitivní a relaxační náladu, ale zároveň mě dokáže vzpružit. Tuto vodu ve spreji můžete použít jak na celé tělo, tak i na obličej, krásně pokožku zchladí a osvěží. Ještě lepší chladící účinky má tento sprej pokud ho uchováváte v ledničce. V drogerii jsem ho viděla ve dvou variantách a to v této a limetkové, kterou asi taky vyzkouším. Cena: 44,90 Kč





Sprchový gel Bahamas Dream s vůní kokosu a květů plumérie 300 ml

Tento limitovaný sprchový gel mě zaujal nejen obalem, protože je na něm krásná pláž a hlavně opět můj milovaný kokos, po kterém sprcháč voní, ale nejen po něm také po květinách. Gel mě nevysušuje a provoní nejen tělo, ale i celou koupelnu, krásně pění a stojí pár korun. Pokud máte rádi kokos, tak jako já, neváhejte a určitě si pro něj utíkejte :). Cena: 24,90 Kč




Sprchový gel After Sun 300 ml

Tento gel kupuji každé léto, už asi třetím rokem. Voní po kokosu a pokožku dokáže po opalování krásně zklidnit, zchladit. Cena: 24,90 Kč





Balea parfém na vlasy 100 ml

Další novinku, kterou jsem objevila je tento parfém na vlasy, kdysi jsem nějaký od Balea měla, ale to už je delší doba a byla jsem spokojená, tak jsem ho do košíku také přihodila. Stačí 2 - 3 x nastříkat do vlasů ze vzdálenosti 30 cm a vlasy jsou provoněné, popřípadě zbavené nějakého zápachu
(cigaretový kouř, ...). Vůně je jemná květinová a ráda ho použiji i když mám vlasy čerstvě umyté, ale šampon není z vlasů cítit. Vlasy nijak nezatěžuje, ani neslepuje. Cena: 59,90 Kč




Balea osvěžující pleťová voda 200 ml

Tuto vodu už mám po několikáté, protože stojí pár korun a je vážně skvělá. Je určená na normální až smíšenou pleť. Já mám pleť mastnou, problematickou a i tak mi perfektně vyhovuje. Obsahuje výtažek z lotosových květů a provitamin B5. Pleť krásně dočistí, hydratuje, osvěží, udržuje rovnováhu - pleť není vysušená, ale ani se více nemastí. Cena: 24,90 Kč




Ebelin odličovací tampony ze 100% bavlny, 140 ks

Tyto tampony už mám také poněkolikáté jsou 100% bavlněné, z jedné strany s texturou z druhé hladké, nerozdělují se, nepouští vlákna, neškrábou, dobře do sebe nasáknout odličovací vodu. 
Cena: 29,90 Kč




Balea jemný čistící gel 150 ml

Opět se vracím k tomuto gelu, protože je pro mě za poslední dobu nejlepší. Pleť krásně odlíčí a vyhovuje mi i na odlíčení očí a to je mám celkem citlivé, zvlášť teď kdy mám nejhorší projevy alergie za celý rok. Je určen pro všechny typy pleti a voní krásně po grapefruitu, který krásně pleť osvěží. Obsahuje vitamin C a provitamin B5, nevysušuje a měl by předcházet pupínkům, což moc nedokážu posoudit, protože moje pleť si dělá co chce :D. Cena: 49,90 Kč




Ebelin odlakovač s acetonem 125 ml

Už ani nevím kolik balení tohoto odlakovače jsem koupila, ale vyzkoušela jsem za tu dobu co ho kupuji i jiné odlakovače a stále jsem lepší nenašla a asi ani nenajdu. Vím, že by se acetonové odlakovače na přírodní a křehké nehty používat neměli, ale bezacetonový mi prostě ty nehty tak dobře a rychle neodlakuje. Tento odlakovač navíc ani nehty nijak moc nevysušuje nebo alespoň ne mě. Na obale je napsáno, že svěže voní, ale to bych neřekla pořád cítím odlakovač, ale zase ani tak nesmrdí jako jiné. Cena: 19,90 Kč




Pemza na ruce a nohy 

Od doby co jsem vyzkoušela tuhle pemzu, jinou nechci. Hrubou pokožku na patách jemně odstraní dohladka, dobře se drží a dlouho vydrží než se ošoupe. Neplesnivý jako se mi to stávalo s klasickou pemzou, není tak hrubá jako klasická, přesto krásně paty ošetří. Cena: 37,90 Kč




Nivea pečující šampon Hairmilk pro jemné vlasy 250 ml

Měla jsem od tohoto novinkového šamponu vzoreček v nějakém časopise a  jelikož jsem po umytí s ním měla vlasy krásně hladké, jemné a nezatížené sháněla jsem se po plném balení a objevila jsem ho právě v DM. Obsahuje mléčné proteiny a Eucerit, tyto složky vlasy hydratují a regenerují. Šampon se vyrábí a prodává ještě ve variantě pro normální a silné vlasy. Cena: 59,90 Kč





Gliss Kur Fiber Therapy regenerační sprej s oleji 100 ml

Ráda teď po umytí vlasů používám různé spreje, ať už na rozčesávání nebo na péči, protože mám vlasy po melíru stále zničené a tak potřebují nějakou tu výživu. Ráda produkty střídám a tak jsme vzala tento, který je asi novinkou a měl by vlasům dodávat lesk, pružnost, obnovit narušenou strukturu vlasů, hydratovat vlas i pokožku. Nanáší se do vlasů vysušených ručníkem, ale můžete ho použíti do suchých vlasů. Je dvoufázový a tak se před použitím musí vždy promíchat. Ještě jsem ho nezkoušela, protože mám ještě trošku jiného spreje, ale už se na tento moc těším. Cena: 109 Kč





Dlouhotrvající lak na nehty Dermacol, odstín Royal Plum č. 24, 11 ml

Jako milovnice fialové jsem tenhle lak prostě musela mít. Ještě jsem ho nezkoušela, ale mamka má červený a opravdu celkem dlouho vydrží a stačí ho jedna vrstva. Cena: 79,90 Kč





Schwarzkopf Live Ultra Brights or pastel 

Tak už i já neodolala a koupila si tyto krásné barvičky ... Ještě chvilku počkám než si je aplikuji, protože mé vlasy jsou pořád v katastrofálním stavu, ale plánuji je míchat s balzámem a vytvořit si tak pěkné, světlé pastelové barvy. Barvy jsou semi-permanentní, což znamená, že vydrží pár umytí a tak můžete barvy různě střídat a být pořád jiná. Cena za ks: 109 Kč


Tesco





Scholl Velvet smooth koupel na nohy 150 ml

Koupel nohy krásně změkčí a uvolní unavené, těžké nohy. Obsahuje kombinaci zeleného kaviáru, mořského séra a vitaminu E. Cena: 56,90 Kč (výprodej)




Čistící gel pro citlivou pleť Pro Formula, 150 ml

Jemný nepěnivý gel pro citlivou pleť s vitaminem C, výtažkem ze zeleného čaje a provitaminem B5. Obsahuje také kapsle s jojobovým olejem a tak pokožku nevysušuje. Rozhodně ho nedoporučuji na odličování, protože pleť ani při dvou mytích nevyčistí, ale na omytí pleti bez makeupu není špatný.
Cena: 49,90 Kč


Výhra, testování




Lirene CC cream, zázračný makeup 30 ml

Krém je nejdřív bílý až našedlý a po rozetření se krásně přizpůsobí tónu pleti. Toto CC se dá použít bez pleťového krému, protože o pokožku i pečuje. Je vhodné pro všechny typy pleti. Kryje jen lehce, ale drobné chybičky schová a pleť sjednotí. Vyhrála jsem ho v rámci testování s Lirene, ambassadorkou testu je blogerka Kristýna Lexová z blogu In your face.



Co jste si koupili za uplynulý měsíc vy?



Hezký den vaše Lavendergirl90




Žádné komentáře:

Okomentovat