Stránky

30. června 2017

30.6.2017, Spotřebováno za červen

SPOTŘEBOVANÉ PRODUKTY ZA ČERVEN


Ahoj všem, 

jelikož tu byl včera článek s nákupy, dnes nemůže chybět článek se spotřebovanými produkty.


Tělová kosmetika



Balea gel na holení 150 ml

Tento byl s vůní růžového grapefruitu, ale jinak jsou Balea gely všechny stejně dobré.
Vyzkoušela jsem pár jiných, ale za mě je tento nejlepší a stojí pár korun. ***** 5z5





Sprchový gel Palmolive Gurmet Coconut Joy 250 ml

Voněl nádherně po kokosu, byl máslový, nevysušoval, provoněl pokožku i koupelnu.
Nemám co bych mu vytkla. ***** 5z5





Borotalco Invisible tuhý deodorant 40 ml

Vydrží celkem dlouho účinkovat, nedělá fleky na oblečení. Má antibakteriální účinky.
Velmi dlouho vydrží, používala jsem ho minimálně 4 měsíce. V horkách není úplně stoprocentní, 
ale s tím se musí počítat, protože to není antiperspirant. **** 4z5



Pleťová kosmetika




Pleťová voda Pro Formula 180 ml

Je velmi příjemná, hezky pleť dočistí, neobsahuje alkohol a tak nevysušuje pleť. Obsahuje výtažek ze zeleného čaje, trávy lalang, vitaminu C. Dále obsahuje olivový olej. Je antibakteriální a měla by hojit akné. Za mě opravdový objev, mám už ji teď asi podruhé.
Stojí asi 50 Kč a předčí mnohem dražší. ***** 5z5





Balea jemný čistící gel 150 ml

Gel má normálně pumpičku, ale já si jí vzala na gel z Tesco o kterém jsem psala v nákupech, protože ten ji neměl. Za mě je tento čistící gel TOP a budu se k němu teď pořád vracet. Krásně pleť odlíčí, dokonce i oči, nevysušuje pleť .... ***** 5z5


Vlasová kosmetika




Loreal Elseve Extrairdinary Clay, rychle se mastící vlasy  250 ml

Vlasy měli být po šamponu lesklé, což celkem byly, hydratované bez zatížení (no nevím), měli vydržet 72 hodin nemastné, což tedy nemohu souhlasit, protože se mi po něm vlasy mastily naopak rychleji a musela jsem si je mýt stejně každý den. Ze začátku mi přišel celkem fajn, ale po pár použití spíš katastrofa. Za mě tedy spíš propadák. * 1z5





Gliss Kur Ultimate oil elixir 250 ml, šampon pro velmi namáhané a lámající se vlasy

Šampony od této značky jsem si v poslední době hodně oblíbila. Tento jsem si koupila, když jsem si zničila vlasy melírem a řekla bych, že mi velmi pomohl. Používala jsem jen tento dokud jsem ho nespotřebovala. Vlasy jsem už neměla tak vysušené a že byly předtím opravdu jak sláma, samozřejmně, že to nezvládl asi jen on, protože jsem používala různé masky, oleje a spreje, ale má na tom určitě velký podíl.
Navíc se po něm krásně rozčesávaly vlasy, nádherně voněly ... Za mě opravdu doporučuji, protože splnil co sliboval. Obsahuje olejový elixír a tekutý keratin. ***** 5z5 !!!







Co se podařilo spotřebovat vám? S čím jste byly spokojeni a s čím naopak vůbec?




Krásný pátek a víkend přeje vaše Lavendergirl90

Žádné komentáře:

Okomentovat