Stránky

6. srpna 2017

6.8.2017, Astrid - recenze produktů, testování

ASTRID - RECENZE PRODUKTŮ NA ČIŠTĚNÍ, ODLIČOVÁNÍ PLETI

Krásný den všem,

dnes tu jsem s článkem s produkty na odličování pleti, které mi opět Astrid poskytl v rámci spolupráce. Produkty jsem pečlivě a poctivě asi měsíc testovala a teď se s vámi podělím o mé dojmy.

Produkty na odličování používám každý den, protože se každý den až na vyjímky líčím a tak je i rychle spotřebovávám a tak jsem ráda, že mi přišly nějaké nové, protože ráda produkty střídám a zkouším.




Produkty přišly tři a to odličovací olej, dvoufázový odličovač rtů a očí a micelární voda. Opět vše přišlo v krásné Astrid taštičce s mašlí a krásným ručně psaným vzkazem. Musím to psát u každé recenze, protože málo která společnost vám zašle ručně psaný vzkaz.






Micelární voda 3v1 pro suchou a citlivou pleť

Je sice určena na suchou a citlivou pleť, ale je moc fajn i na mou problematickou mastnou pleť.
Osobně si pleť odličuji na mokro ve vaně gelem, ale zkusila jsem odlíčit i touto vodou a krásně 
odlíčila i voděodolný makeup. V očích nepálí a nezanechává ulepený pocit na pleti. Akné mi nezhoršuje ani když se s ní jen doodličuji po odlíčení makeupu gelem na mokro. Obsahuje D - panthenol, extrakt z bavlníku a tak pleť hydratuje a tonizuje. Obsah balení 400 ml, což je fajn a myslím, že velmi dlouho vydrží.




Dvoufázový odličovač očí a rtů

Odlíčí krásně jakoukoliv řasenku i tu voděodolnou, tak jak slibuje. Během chvilky zvládne odlíčit i voděodolnou a dlouhotrvající rtěnku, kterou většinou jen tak neodlíčím ničím nebo odlíčím, ale potom mám odřené a podrážděné rty. Tímto odličovačem to jde raz dva a ještě maté vyživené rty i řasy. Obsahuje mandlový olej. Obsah baleni 125 ml.




Hedvábný čistící olej

Obsahuje pistáciový, meruňkový, olivový, mandlový olej, bisabolol a vitamin E a tak pleť hezky odlíčí, nevysušuje, zanechává ji její přirozený ochranný film. Toto je můj první odličovací olej a má první zkušenost s ním byla překvapující, krásně vše odlíčil a přitom pleť nebyla umaštěná nebo tak.
Jen pumpnete pár dávek do dlaní rozmasírujete po obličeji a potom smýváte vlažnou vodou. Já použila houbičku nebo můžete použít dlaně či tamponek. Je vhodný pro všechny typy pleti. 
Obsah 145 ml.



Určitě doporučuji odličovací produkty vyzkoušet, protože jsou moc povedené a fajn.

Odličování je důležité, tak nezapomínejte odličovat a pleť se vám za to odmění.



Hezký den přeje Lavendergirl90

Žádné komentáře:

Okomentovat